3 Temmuz 2015 Cuma

Makyaj Denemesi #1 The Balm Nude Tude Far Paleti

Herkese merhaba!

Bugün sizlerle farklı bir konu hakkında konuşmak için buradayım. Hep ürün incelemesi yazınca değişiklik yapmak istedim. 

Bundan böyle her Cuma günü sizlere kendi çapımda birer makyaj denemesi çekip anlatacağım. 

Elimden geldiğince aşama aşama fotoğraflamak istesem de malesef video çekmek gibi olmuyor :/









Bugün ilk makyaj olarak biraz geceye veya özel bir güne yönelik bir makyaj yaptım. Çok fazla günlük değil. 

Ayrıca makyaja başladığım an resmen hava kapadı ve ışık azaldı. O yüzden, ışığın yetersizliği için kusura bakmayın.



Gelelim makyaja, makyajda kullandığım malzemeler şunlar;
1) L'oreal Studio Secrets Baz
2) The Balm Put a Lid on It Göz Bazı
3) Rimmel London Wake Me Up Fondöten
4) Maybelline Fit Me Concealar 20
5) The Balm Nude Tude Far Paleti (3 renk kullandım görseller aşağıda)
6) Mac Melba Allık
7) Mac Jel Eyeliner - Added Goodness
8) Rimmel London Wonder'Full Maskara
9) The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
10) Golden Rose Velvet Matte Ruj 27 Numara
11) Rimmel London Stay Matte Transparan Pudra

Şimdi sırayla uygulamaya gelelim.

L'oreal Studio Secret bazı ellerimle gözenekli olan kısımlara uyguluyorum. Tüm yüzüme uygulamıyorum. Aynı şekilde ellerimle The Balm Put a Lid on It göz farı bazını uyguluyorum ve bu adımdan sonra direkt göz makyajıma geçiyorum çünkü The Balm Nude Tude far paleti çok tozutuyor, tozlarını döküyor.

Bu makyajda iki renk far kullanacağım ancak açıktan koyuya bu renkleri farklı yoğunluklarla koyulaştıracağım.

Ecotools (base eye shadow) far sürme fıçasıyla önce makyajın açık rengini tüm göz kapaklarıma uyguluyorum. Bu adımdan sonra farları giderek koyulaştıracağım için en açıktan başlayarak göz kapağımın özellikle iç kısımlarına ve göz pınarlarına yoğunlukla sürüyorum.




Şimdi Real Techniques (base eye shadow) far sürme fırçasıyla koyu rengimi alıyorum (The Balm Nude Tude paletinden "Sexy" isimli far) ve göz kapağımın dış kısmına özellikle göz kapağımın bittiği yere tampon hareketlerle rengin iyice geçmesini sağlıyorum.



İki renk far da karışmamış şekilde göz kapağımda duruyor (üstteki resim) ve şimdi hiç durmadan karıştırma işlemi yaparak renklerin birbirine geçmesini sağlayarak gölgeli bir görünüm oluşturacağım.

Bunun için de devreye Mac 217 karıştırma fırçası giriyor. Temiz olması çok daha önemli çünkü sadece bu iki rengin karışması makyajı daha güzel yapacaktır. Fırçada eskiden kalmış farklı renkte farlar olmamalı. Karıştırma makyajın kilit noktası bu nedenle 1 tane karıştırma fırçası almanızı öneririm. Aşağıdaki resimde karışmış halini görebilirsiniz.


Şimdi eyeliner kısmına geçiyoruz. Ben çok net olmayan ancak bakışları keskin hale getirecek şekilde ince bir eyeliner çekiyorum. Bunun için Mac'in koleksiyonlarından kalma Added Goodness jel eyelinerını Mac'in açılı fırçasıyla çekiyorum. Siz isterseniz net ve keskin bir eyeliner istiyor olabilirsiniz bu biraz silik ve kahverengi renkte oldukça doğal duran çok sevdiğim bir eyeliner. Ben sadece bakışlara biraz netlik kazandırmak istedim. Aşağıdaki fotoğrafta eyeliner ve rimelli hali görebilirsiniz.


Eyeliner'dan sonra Rimmel London Wonder'Full rimelimi de sürüyorum ve göz makyajımı bitirip ten makyajına geçiyorum. Siz isterseniz takma kirpik de takabilir sonra rimelinizi sürebilirsiniz.

Kaşlarımı da Real Techniques kaş fırçası ve The Balm Nude Tude paletten Sultry rengiyle dolduruyorum.



Ten makyajında çok seçeneğim yok o yüzden kısaca anlatacağım. Rimmel London Wake Me Up fondötenini Real Techniques Expert Face isimli yüz fırçasıyla uyguluyorum. Göz altlarımı da Real Techniques'in Crease fırçasıyla (evet bu aslında göz fırçası ama bence göz için çok büyük) concealer'ımı uyguluyorum. Bunun için Maybelline Fit Me serisinin 20 numaraları concealer'ını sürüyorum ve fırçayla yediriyorum.Üzerinden de Rimmel London markasının Stay Matte (transparan) pudrasıyla geçerek sabitliyorum.

Allık olarak Mac'in Melba allığını Real Techniques'in allık fırçasıyla çok hafif uyguluyorum ve elmacık kemiklerimi The Balm markasının Mary Lou Manizer aydınlatıcıyla parmaklarımla çok hafif uygulayarak aydınlatıyorum.


Son olarak ruj aşamasına geldik. Ben altına kalem sürmedim ama siz altına uygun bir kalem sürebilirsiniz. Göz makyajında koyu renkler olduğu için dudakları olabildiğince basit tutmaya çalıştım ve Golden Rose'un Velvet Matte serisinden 27 numaraları hafif rengi olan ten rengi ruju sürdüm.


Makyajımı bu şekilde yaptım. Bu yeni serisi sevdiniz mi? Biliyorum videoda izlemesi gibi olmuyor :/ ancak blog yazısı için olabildiğince açıklayıcı anlatmaya çalıştım. Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum :)

Teşekkürler 

Deniz Berfu

Instagram: @bunuyazmamgerek
Facebook: /bunuyazmamgerek
Twitter: @bunuyazmamgerek
Email: bunuyazmamgerek@gmail.com

2 yorum:

  1. Bende yazmayı düşünüyorum böyle bir yazı :) çok hoş olmuş..

    Sevgiler

    YanıtlaSil